woensdag 17 februari 2016

Oorzaak kanker


Vandaag kwam ik een zeer interessant artikel tegen over kanker. Over de oorzaak én over de oplossing. Over dat chemotherapie niet helpt. Over dat een tumor een ingenieuze oplossing van het lichaam is voor een bepaald probleem.
Uiteraard komt er veel weerstand op dit artikel. Maar ik denk: wat heb je te verliezen om het eens op deze manier te bekijken? Wie weet heb je er baat bij om eens van de gebaande (zogenaamd wetenschappelijke) paden af te stappen en het eens op een hele andere manier te bekijken.

Sensi-therapie bekijkt de dingen op een andere manier. Op de manier zoals in dit artikel wordt beschreven.
In de afgelopen periode heb ik veel mensen mogen behandelen. Mensen die zich vrijwillig als proefpersoon op hebben gegeven, omdat ik nog in opleiding ben.
Het wonderbaarlijke is dat deze mensen allemaal met veel meer rust in hun lijf vertrekken. En dat dit effect nog een tijdje aanhoudt! Mensen geven me terug na een aantal weken dat ze veel lekkerder in hun vel zitten, dat ze veel beter hun grenzen aangeven, dat allergieën zijn vermindert of zelfs verdwenen, dat (de gevolgen van) stress drastisch zijn verminderd... Als stress werkelijk de / een oorzaak van kanker is, dan kan Sensi-therapie daar dus veel in betekenen. Ook preventief. Want ik heb ook mensen behandeld die in principe 'niets mankeren'. Mensen die gezond zijn, geen/zeer weinig stress hebben, geen psychische of lichamelijke klachten hebben. En ook die mensen gingen met veel meer rust in hun hoofd en lijf weer terug naar huis. 

Of plezier en een betekenisvol leven wérkelijk kanker kunnen genezen, durf ik niet te beweren. Ik weet alleen wel: baat het niet, dan schaadt het niet. Het kan geen kwaad om plezier te hebben, om betekenisvol te leven, om gelukkig te zijn, om weinig tot geen stress te hebben, om gezond te eten. En de sensi-therapie kan daar zeker een steentje in bijdragen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten