dinsdag 1 maart 2016

Proefpersonen gevraagd!



Sinds 2006 ben ik werkzaam als trainer, coach en therapeut en ik heb inmiddels dus een behoorlijke (werk-) ervaring opgebouwd. Meer hierover kunt u lezen onder het kopje "Over Jessica". Om meer mensen gebruik te kunnen laten maken van therapie en coaching heb ik een unieke actie bedacht!

Aanbiedingsactie tot 30-06-2016
In oktober 2015 ben ik begonnen met de opleiding tot Sensi-therapeut, ter aanvulling op mijn bestaande therapeutische gereedschapskist (NLP, Reiki, traumatherapie, systemisch werk, RET, Transactionele Analyse, Enneagram, etc.). 

Bij het volgen van de opleiding tot Sensi-therapeut hoort ook het oefenen van het geleerde. Daarom ben ik op zoek naar proefpersonen die ik mag behandelen.


De 'voorwaarden' hierbij zijn:

  • De eerste behandeling is gratis. 
  • Voor de vervolgbehandelingen betaalt u 50% van het normale therapietarief (€ 60,- per uur incl. BTW), waarmee u dus maar € 30,- per uur incl. BTW betaalt. Een gemiddelde sessie duurt 1 à 2 uur. 
  • De opleiding en daarmee deze aanbieding loopt tot 30-06-2016. Hierna geldt het normale tarief van € 60,- per uur incl. BTW.
Tijdens de sessies maak ik niet alleen gebruik van het geleerde tijdens de opleiding tot Sensi-therapeut, maar zal ik - waar nodig - ook andere technieken inzetten. Technieken die ik gedurende 2005 al inzet tijdens mijn werk als coach / therapeut en trainer.
En dat terwijl de eerste sessie gratis is en de vervolgsessies voor de helft van de prijs!
Een unieke kans dus om gebruik te maken van mijn kennis en diensten.

Vergoeding
Mijn diensten worden niet vergoed door zorgverzekeraars. Ik heb hier bewust voor gekozen. De meeste zorgverzekeraars sowieso al niet het gehele bedrag vergoeden en bovendien zal zeer binnenkort alternatieve therapie vermoedelijk helemaal niet meer vergoed worden.
De vraag aan u is: wat is uw gezondheid en psychische en fysieke welbevinden u waard?

Bedrijven
Ook bedrijven kunnen gebruik maken van mijn diensten. Ik kom dan op geregelde basis in uw bedrijf langs om uw medewerkers te behandelen. De ervaring leert dat het prettig werkt als ik een (halve) dag langskom. Hierdoor gelden iets andere voorwaarden. Tot 30-06-2016 betalen bedrijven maar € 30,- per uur incl. BTW. 
Dit kan zowel preventief als wanneer er al ziekteverzuim is ingezet. In dit laatste geval is het vaak fijner om met de uitgevallen medewerker op mijn praktijkadres af te spreken.

Meer informatie
Onder het kopje "Over Jessica" kunt u lezen over mijn ervaring en kennis op het gebied van therapie, coaching en het geven van trainingen.
Meer informatie over de Sensi-therapie leest u onder het kopje "Therapie & Coaching".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten